Održivo (ujednačeno, neprekidno i dugoročno) gospodarenje šumskim ekosistemima na području USK-a u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima, promjenjivim zahtjevima društveno-političkog okruženja i karakterom šumskih resursa kao javnog dobra.
Postati lider u FBiH u praćenju svjetskih trendova u sektoru šumarstva, primjeni dostignuća šumarske nauke u praksi i posvećenosti, poštivanju međunarodnih principa i kriterija gospodarenja šumskim resursima.
Kako bi se ostvarila Misija i dostigla Vizija, nužno je svoje ponašanje podrediti očekivajima i ciljevima svih zainteresiranih za djelovanje ŠPD "Unsko-sanske šume" d.o.o. Bosanska Krupa, a to su prvenstveno vlasnik, kupci, dobavljači, zaposlenici, jedinice lokalne samouprave, te interesno –utjecajne grupe u okruženju u kojem djelujemo. Stoga su naše osnovne organizacijske vrijednosti:
Svojim programom Društveno odgovornog ponašanja ŠPD želi aktivno sudjelovati u razvoju zajednice u kojoj živi i djeluje te nastoji opravdati očekivanja korisnika usluga, ostalih poslovnih partnera, vlasnika i radnika ŠPD-a,i pozitivno utjecati na sigurnost, društvenu okolinu i kvalitetu života onih kojima je to najpotrebnije.
ŠPD „Unsko-sanske šume“ doo Bosanska Krupa poslove obavlja na zakonit,odgovoran i profesionalan način, u skladu sa zahtjevima struke, za što posjeduje potrebna znanja, vještine iskustvo i resurse u obavljanju djelatnosti u interesu šire društvene zajednice.
Pred radnicima preduzeća stalna je zadaća razvijati kompetentnost u poslu koji obavljaju, proširivati znanja profesionalnim doškolovanjem i stalnim razvijanjem sposobnosti i vještina za obavljanje vlastitog posla. Uz to se posebna pažnja usmjerava na:
Stabilni i dugoročni odnosi sa korisnicima proizvoda i usluga, uslov su da bi se sačuvali i
unaprijedili odnosi povjerenja u ŠPD te kvalitet proizvoda i usluga koje nudi.
ŠPD savjesno i odgovorno ispunjava svoje obaveze prema korisnicima usluga, ostalim poslovnim partnerima, regulatornim tijelima ,vlasniku i radnicima ŠPD-a.
Polazi se od pretpostavke da u poslovanju ŠPD može uspjeti samo uz kvalitetnu angažiranost radnika.Za uspjeh su važni:
Polazi se od nužnosti korektnog odnosa ŠPD-a prema radnicima i poštivanja njihovih ljudskih prava , ne ograničavajući pri tom individualne sposobnosti radnika, njihovu inovativnost i inicijativu pri samostalnom obavljanju radnih zadataka , te se stoga visoko rangira:
Podupiru se osjećaji čvrste pripadnosti ŠPD-u kao obitelji i spremnosti radnika da u svakoj prilici ulože dodatne napore radi zajedničke dobrobiti i boljitka bilo koje vrste.
ŠPD posebnu pažnju poklanja uvođenju novih tehnologija. Isto tako, kroz seminare, specijaliziranu obuku i dodatno školovanje omogućuje radnicima usvajanje novih znanja i zvanja.
Nuđenje ili osiguranje pogodnosti
Osnovno pravilo ŠPD-a je da se za nove korisnike proizvoda i usluga natječe kvalitetom proizvoda i usluga.Niti jedan radnik ne smije drugima u vezi s poslom nuditi ili osigurati neopravdane pogodnosti, bilo direktno ili indirektno, bilo u novcu, bilo u drugim protuuslugama.
Reklamni pokloni za poslovne partnere moraju se birati tako da kod primatelja ne stvore ni najmanji dojam nemoralnosti i nekorektnosti.U slučaju nedoumice treba zamoliti primatelja da od svog nadređenog unaprijed zatraži dozvolu za primitak poklona. Ako se primatelj tome protivi, to pokazuje da on sam primitak tog poklona smatra nekorektnim.Državnim službenicima i namještenicima, te drugim dužnosnicima ne smiju se davati nikakvi pokloni.Radnici koji zaključuju ugovore s poslovnim partnerima moraju voditi računa o tome da i oni radnicima ŠPD-a ne nude ili osiguraju neopravdane pogodnosti.
Traženje i prihvaćanje pogodnosti
Ni jedan radnik ŠPD-a ne smije koristiti svoj službeni položaj koji bi zahtjevao, prihvaćao, pribavljao za sebe ili tražio da mu se obećaju pogodnosti bilo direktno ili indirektno, bilo u novcu ili drugim protuuslugama.Pod time se ne podrazumijevaju povremeni nebitni pokloni male vrijednosti, dok se drugi pokloni moraju odbiti ili vratiti uz adekvatno obrazloženje vezano za korporativno poslovno ponašanje.
Posebna pravila za dodjelu poslova
Svi koji se natječu za neki posao mogu od ŠPD-a očekivati da će pošteno i objektivno preispitati njegovu ponudu.Radnici koji se bave nabavom, odnosno dodjelom poslova, moraju se posebno pridržavati sljedećih pravila:
Profesionalno postupanje
Primjenjivanje stručnog znanja na način da se trećim stranama pomogne u ostvarivanju prava, postupajući pri tome u skladu sa načelom zakonitosti i načelom zaštite javnog interesa, te načela međusobnog uvažavanja i tolerancije.
![]() |
ŠPD "Unsko - sanske šume" Radnička bb, 77240 Bos. Krupa T: + 387 (0)37 476 901 F: + 387 (0)37 476 929 [email protected] |